Lesson Sparvpapegoja

Nu kör jag igång nytt tema här på bloggen, nämligen fågeltema! Jag tänkte göra i storleksordning med minst först.

Och minst av de jag ska göra är då Sparvpapegojan! En mycket gullig liten fågel som är antingen grön, eller blå. Jag valde därför att göra båda två :P



(bild lånad från Zoonen)



Haha det ser så fult ut när man har två helt olika färger på sminket på olika ögon ;)


Till det gröna ögat har jag använt
MUS Highttechligter Platina
MUS eclipse
Viva La Diva Pistage
MAC Newly Minted
MUS cake eyeliner black
Mascara
Sonya Barley There


Till den blåa har jag använt
MUS Highttechlighter Platina
MUS Deep blue
Mörkblå och ljusblå från Hot Make Up Paletten
MUS Cake eyeliner black
Mascara
Sonya Barley There


För att visa hur små det är :D Det är lilla Nemi på bild, och min pojkväns mage och hand :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback