Boarding

Jag var ju tvungen att testa en av de nya skuggorna! Det blev den blågröna skuggan boarding, den är såå fin! Jag valde att göra en sotning i den! Jag tyckte det blev kanonbra!

Det är alltså boarding lagd på en bas av svart ögonskugga, den är inte så mörk egentligen, under ögonen är den på bara primern :)



Med blixt


Utan blixt



Ni får en ansiktsbild med :D Och ser ni min fina rosett jag köpte förra veckan? Jag har letat i evigheter efter en billig svart eller röd rosett! Den kostade bara 19 kr i kista! :)

Jag har använt
MUS Hightechlighter Platina
Sonya Charcoal
MUS Boarding
MUS Aquarius
MUS Brown Sugar
MUS Cake Eyeliner Black
Kajal
Mascara
Sonya Barley There


Kommentarer

Postat av: Marika, Totoro & Dollie

Jag älskar verkligen den färgen. Fint!!

2009-11-27 09:18:47
URL: http://iloveto.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback