Turkost

Ska iväg på krogen idag, och igår när vi var i kista köpte jag en turkos rosett, den är så fin! :D Så jag matchade sminket med den idag!

Ni får faktist en osminkad före bild iadg, helt utan smink! (stackars er ;)) Och sen efter jag bara fixat håret, och tillsist med smink!







Jag kan inte se normal ut på kort idag...


Det blev en spegelbild med, för ni skulle se min fina rosett :D

Och så ögonen bara då..





Till ansiktet har ajg använt
Lite lite av macs foundation på ett sår jag har i pannan, jag vet inte vilken foundation de är, de var ett gratisprov
VLD Eyedust Gold som Highlighter
Sonya Mauve Blush
Sonya Nature blush

Till ögonen
MUS Hightechligter Platina
Svart kajal ovanpå de
MUS Boarding
Sonya Charcoal
MUS Aquarius
MUS Brown sugar
Mascara
Sonya Barley There

Kommentarer

Postat av: Lena

Vad söt du är i lockar :)

2009-12-12 21:28:02
Postat av: Anonym

fin !



http://www.gratismode.se/?c=929



bli medlem?

Snälla <3

bör Göra mig en stor jätte tjänst då!

Behöver du bara bli medlem och sen that's it!

men du kan ju Fortsätta samlades oh få biobiljetter eller presentera kort ändå!

men om du Int är mkt för sånt bara Snälla gå med:)

2009-12-13 16:30:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback