Nytt smink/nagellack

Halloj, idag var jag först och provsmakade lite yoghurt, och efter de åkte jag till kista! Jag shoppade upp alla mina sista pengar...Men jag fick ganska mycket!


Först köpte jag dessa Nailart lacken, de är med en smal pensel så man kan göra mönster på naglarna. De kostade bara 29 kr st på Cubus! Det finns i många roliga färger, men jag de jag fick med mig hem var Red och Silver glitter.


På cubus fanns detta läppglanset med, jag har inget klart läppglans, detta är med små små rosa shimmerpartiklar, men det ser man knappt..29,50 kostade det iaf!


Och det bästa av allt(och dyrast) var denna paletten med en primer som följde med! Jag har tittat på denna jättelänge, men jag har ju kass ekonomi, den kostar 395 kr! Men idag fick den följa med mig hem! Jag testade skuggorna lite snabbt nu när jag kom hem och de verkar jättebra!

Ser fram emot att prova primern med, mina ögon är ju lite kluriga ibland, och börjar rinna och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback