Mus Outlet!

Halloj, var inne i stan idag med Elli, nu har jag iallafall köpt klart alla julklappar :) Vi gick in på Mus Outleten idag, butiken heter Kaos och ligger på drottninggatan 77. Var där först en gång, och köpte för 80 kr då, det var billigare denna gången än förra :D Sen var vi inne en sväng senare, för elli skulle köpa till sin syrra och mamma med, då hade de fått in mer! Penslar å väskor. Jag var i himlen! Jag köpte för 280 kr totalt, och då fick jag grejer för 2010 kr utan väskan(vet inte vad den kostar, för vet inte vad den heter eller vilken storlek), jag var ju tvungen att kolla upp det på MUS hemsida :D Helt sjukt!


Paus(mer blå i verkligheten) 20:-


Across 20:-


Holiday 20:-


Rec 20:-


Eyedust Cool 20:-


2 st White blending brush (#117)20:-


Blemish Concealer Medium 20:-


Ice Eye Cream 20:-


Gloss lips Wizz 20:-


Nail Polish Silver Rain 10:-

Och sist och bäst



En väska som jag inte vet vilken det är, den kostade iaf 50:-

Kommentarer

Postat av: Josephine (Makeuponista)

Härliga fynd :D Själv kollade jag inte på de stora skuggorna med Holiday hade jag velat ha, får väl ta en tur efter nyår igen :P

2009-12-21 21:08:14
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Josefin

Wow, dit vill jag!!

Man blir ju lite sur, har också 117 borsten, jag köpte den på vanliga MUS för 170 ._. haha... jaja

2010-02-23 16:26:44
URL: http://mimaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback