Gårdagens Eotd

Halloj, hann inet blogga nått igår, var först på provsmakning, sen åkte vi och spelade lite på internetcafe och sen spelade vi Badminton! Jag fick verkligen testa primern igår! Jag testade hur bra den höll när jag spelade badminton, och sen efter jag duschat, jag duschade tilliochmed ansiktet, och det satt kvar iafl!! Jag tog bilder före och efter.




Detta är från morgonen, precis efter jag sminkat mig, med och utan blixt


När jag kom hem på kvällen, efter att ha spelat badminton och blivit varm! Ser nästan likadant ut fortfarande!


Och efter jag duschat, det höll väldigt bra måste jag säga! Kanske inte lika snyggt längre. Och jag duschade ändå ansiktet, fick shampo i ögonen med så jag var tvungen att ta och skölja ögonen med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback